Gå til innhold

Jeg trekker meg ut for en periode.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!!!

Beklager at jeg ikke har vært inne her på en stund men Eirama har helt rett dette gjør vi gratis og vi er ikke ansatt her inne.

Nå er det slik at det for tiden er veeeelgig mye dårlige energier her inne selv om jeg vet at det er bare noen få som ødelegger for de andre så er det desverre slik at jeg ikke orker å være her inne.

Jeg synes det er veldig synd at noen få skal ødelegge for alle andre men slik er det. Jeg håper de fleste skjønner dette=))))

Jeg vil gjerne hjelpe de fleste her inne men akkurat nå trekker jeg meg ut for en periode=)))))

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg Krin, det har jeg og gjort, klarer ikke spå med så masse negative energier.

Klem

Skrevet

Tåler dere virkelig ikke den minste form for kritikk? At noen setter et lite spørsmålstegn? Er det med en gang å spre veeeeldig mye dårlig energi? Det klarer dere fint selv ved å skylde på meg at det er jeg som har ødelagt for alle som vil bli spådd her inne. DET er å spre dårlig energi!

Skyld gjerne på meg, i tilfelle ikke alle som leser dette og blir lei seg vet hvem det er dere sikter til (hvem andre tør å stille spørsmål ved O store spåkvinners autentisitet) ser dere det nederst og dere finner nok innlegget jeg startet her også. Kommenter gjerne tilbake til meg!!

"De fleste"- "noen få". Du sier det så fint selv. Tenk litt mer over hvordan det er du generaliserer i det du skriver. Så: "de fleste" som du vil hjelpe her inne har "noen få" å takke for at de har mistet den gyldne muligheten, fordi vi (jeg + svarene jeg fikk fra noen andre, det jeg oppfatter som "noen få") var kritiske til - ikke deg personlig - men til bedriften her inne. Det synes du er veldig synd.

Vet du hva, det syns jeg også, at du valgte å ta det så personlig at du "trekker deg ut for en periode". Det er da ikke bare du som spår her inne? Eller var det det jeg sa om den lange tråden som fikk begeret til å flyte over for deg? Det er da sant? Hvordan gjør du det? Er det en superhemmelig metode? Unnskyld meg, men jeg eeer så nysgjerrig på hvordan det går an!

Burde du ikke la den gode energien fra "de fleste" her inne overskygge den påståtte dårlige energien fra "noen få"? Og hvorfor vil du i tilfelle ikke hjelpe "de få" som ikke tilhører gruppen av "de fleste" som du vil hjelpe? Hvorfor vil du bare hjelpe "de fleste", ikke f.eks. "så mange du kan" eller "de jeg klarer å hjelpe"?

Tenker det er store stygge smilla med den dårlige energien sin feil. Jeg vil ha meg frabedt å få min energi omtalt, du vet ikke noe om meg. Skjønner du? Og har du noe å si til meg så ha i alle fall mot nok til å henvende deg til meg direkte, ikke i et smigerbrev til "de fleste". Den eneste grunnen til at jeg nå har dårlig energi er faktisk deg, fordi du ikke engang er villig til å stå opp for det du hevder å tro på, men skylder på andre med en gang.

Skulle det derimot ikke være meg dere snakker om i det hele tatt, men noen helt andre beklager jeg hele innlegget, og er så freidig å spørre hvem var det da?

Kritisk evne er ikke det samme som dårlig energi, men kanskje det er det for dere.

Med vennlig hilsen,

Skrevet

huuuupppps der så jeg at det var noen andre som hadde vært så frekke og ikke ventet tålmodig på svar, men lagt ut en tråd hvor de etterlyser spådamer. så da var vi kanskje to med dårlig energi da, phu, kjenner det letter allerede nå jeg, bad energy, away ye go!!!!

Skrevet

Gid, jeg har altså sååå mye viktig å si men altså, på en måte har dere jo ansatt dere selv da, ved å tilby deres tjenester? Eller er ordet ansatt ensbetydende med betalte tjenester for deg/dere? Har dere ikke tid så ikke skru opp forhåpningene hos folk ved å tilby dere heller da, som dere ser er det jo folk som dytter og dytter og spør gjentatte ganger. Det er jo en grunn for det eller?

have a nice day, love and light

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...