Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Som drikker Coca Cola hver dag. Dere er ikke et hår bedre enn narkomane. Bare les her: http://www.brandweeknrx.com/2007/09/getting-high-on.html En forklaring på hvordan colabrus virker. Menmen...det er jo ikke som om det er narkotika...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Shiiiiiiiit... Jeg skal aldri drikke brus igjen.. *ironi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå