Sessa ruger igjen... Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 ...er å se deg når du sover!! Var nettopp inne på rommet til frøkna. Måtte legge henne litt til rette og legge over teppet. I den nye stillingen strakte hun på den lille kroppen som på 14 mnd er blitt så stor og smattet litt. Ble litt rørt der jeg sto! ...så hører det med til historien at når jeg gikk ut så våknet hun skikkelig og ville helst at mamma skulle sitte ved siden av henne. Satt der til hun sovnet godt igjen. Tok av meg genseren og hang den ved siden av senga så hun skulle kjenne mammalukten. Skjønner ikke at vi har skapt noe så nydelig!!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Ja de er jo så nydelige er sånne øyeblikk man bare vil huske på så lenge man lever. Snuppa våknet også her i stad, st å ropte sårt på mamman sin, når jeg kom inn så fikk jeg denne beskjeden "mamma *snufse* baby sjooove sina" måtte pent gå å hente dukkesengen å sette ved siden av hennes seng hehe, så la hun seg ned igjen for å sove
LisaColli Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 ååh, de er så søte:)) snuppa mi på 9 mnd stod på kne i senga og sa mammama istad:) lyste opp som ei sol da jeg kom inn! <3
cherry coke Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ja, de er så fantastiske disse søte små!! Er innom og ser til jenta mi x antall ganger for kvelden bare for å nyte synet...Får ofte klump i halsen og tårer i øynene når jeg ser på henne...Det er så fantastisk å være mamma=) Vi er bra heldige!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå