Gå til innhold

KLE DERE I RØDT I MORGEN, DAMER!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle gjerne gjort det, men har faktisk ikke ett eneste rødt plagg! hehe..

Skrevet

Jeg kler ikke rødt, blir så blek..hehe..

Skrevet

Jupp...

Men mest fordi det er arbeidsantrekket mitt....

Skrevet

Nei, gjør ikke det.

Skrevet

haha, jeg har en rød plantasjen-skjorte. men går nok ikke på cafe med den nei! :D

Skrevet

Jeg hadde gjort det hadde jeg hatt noe rødt. Men har faktisk ingenting!=) Går det med mørk rosa?=)

Skrevet

Det eneste røde plagger jeg eier og har er en coctailkjole og kan med hånden på hjertet si at den IKKE skal brukes i morgern;-)

Sender gode tanker, tenner noen lys og ber noen bønner i stedet:p

Skrevet

Føler ikke at det Burma-greiene angår meg i det hele tatt jeg...(?)

Skrevet

Nei, gud forby at man skulle engasjere seg i fremmede menneskers lidelse.

Skrevet

ja, fysj...engasjement er teit... :)

eier ikke noe rødt utenom et par selskapskjoler, men tar på meg en topp som er rødlig :)

Skrevet

Det angår vel oss her i lille norge, like mye som det angår resten av verden? Selskapskjole blir vel litt drøyt, ja=) Jeg skal nok klare å rote fram noe i klesskapet mitt...

Skrevet

Litt merkelig engasjement å kle seg i samme farge som en gjeng munker i Burma, kanskje..?

Men på den annen side, så gikk jeg rundt i legefrakk og synes jeg støttet leger uten grenser under TV-aksjonen i fjor. Og det hjalp dem jo veldig.

Skrevet

Mange fremmede menneskers lidelse å engasjere seg i. Alle kan ikke engasjere seg i alt. Denne saken har ikke gått helt inn hos meg, mener ikke vi skal drite i dem for det..

Skrevet

Merkelig, kanskje...Men ALL engasjement er bra engasjement=)

Skrevet

Morsomt - skal se etter om uvanlig mange er kledd i rødt i morgen jeg da (en av yndlngsfargene mine på klær forresten).

Skrevet

Kanskje jeg kan få låne en t-shirt av deg da? Jeg har ingenting rødt=)

Skrevet

Jeg har ei rød t-skjorte hvor det står "Viktors dansebar" og en uberharry øl-logo på ryggen.. den er kun til trening. Så med mindre jeg har tenkt å svette hardt i morgen, så blir det neppe noe rødt. Men blir jo litt artig å se om det er mange som har fulgt oppfordringen.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke EN eneste rød topp... Skulle så gjerne gjort det, men tenkte å finne et rødt skjerf eller noe å bruke jeg da..! Ja, det er kanskje teit at man kler seg i rødt, men selv om man kanskje ikke direkte gjør noen forskjell, så er det faktisk litt kjekt innimellom å tenke litt lenger enn sin egen nesetipp og vise at man bryr seg om andre enn seg selv også..! Men det er kanskje ikke noe vits om man overhodet ikke aner hvorfor man skal gå i rødt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...