Gå til innhold

Nå har han reist...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her jeg da. Samboeren min har vært her i dag og hentet klærne sine. Kan ikke tro at d er slutt... Dette var noe jeg ville,men nå vet jeg ikke,ble for virkelig for meg når han pakket. Han er så utrolig go,til og med i dag,men forholdet har vært dødt i over ett år,så jeg orket ikke mere. Men vi er gode venner da..Menhuff,nei nå vet jeg virkelig ikke om jeg har gjort det rette...Ville vel egentlig bare spørre om en klem...

 

Ble rotete dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...god klem fra oss!! Ønsker deg alt godt:)

Skrevet

Føler med deg... Jeg gjorde det slutt med samboeren min for 5 mnd siden og kjenner igjen følelsen. Jeg var også usikker da det virkelig skjedde og jeg skulle reise min vei. Var vel først da det gikk opp for meg. I tiden etterpå har det gått veldig opp og ned, noen dager føler jeg at jeg har gjort det som er riktig, andre dager føles bare pyton og jeg angrer veldig. Men alt i alt har jeg mest av de "gode" dagene, så derfor velger jeg å tro jeg har tatt riktig avgjørelse ved å forlate han. Man må vel bare ta tiden til hjelp... Vet ikke mer å si jeg.. Men gir deg en klem iallefall:)

Skrevet

Ville han at det sku bli slutt da? Hvis ikke, om du angrer er det jo bare å spørre om han kan flytte tilbake, og dere kan prøve litt til??

Men da bør det gjøres ganske snart, før han blir vant med singellivet og liker det! Veit jævlig godt hva jeg prater om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...