Gå til innhold

Quickutz: kan noen forklare til meg hva det er, og om det

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg kopiert litt fra scrapping.no:

"Quickutz tanga;

- dette er altså en tang. Den kutter ut ved at man klemmer tanga sammen. (Har to metallplater som da trykkes sammen) Tanga tar quickutz dies. Disse er laget av metal og er nokså tynne. Det finnes både alfabeter, figurer og embrossing dies som kan kjøpes.

- Gode sider er at den er lett å ta frem når man skal ha noen få bokstaver eller figurer. Man kan også få kuttet ut bokstav/figur akkurat der man vil på papiret!!Dårlige sider er at den kun tar quickutz dies uten at man må trikse og mikse..."

"QK er et redskap som ligner ei tang. Den tar bare QK-dies, men det er mange alfabet og andre dies til den, så en har nok å ta av. Ulempen mange har nevnt er at den er tung å trykke på. Noen har også erfart at det blir feil på den, men hvis en kjøper den i en norsk nettbutikk så får en byttet/reparert den."

"Jeg har en QK. Beskrivelsen av denne ligger lenger opp og var så bra at jeg ikke tar den en gang til. jeg valgte denne fordi den hadde alfabeter og dies som tiltalte meg. Jeg kikket mye på de andre maskinene før jeg tok et valg. Leste og om alle som hadde problemer med sin tang, men fant faktisk mange som ikke hadde hatt problemer i det hele tatt!!! Jeg bestemte meg for å kjøpe tanga i Norge i tilfelle noe skulle skje."

"QK er lett å ta med seg, har en del flotte dies, men jeg blir fort sliten i armene dersom jeg må stanse ut mye. Har hørt om en del problemer med fjæra i tanga, og at de ikke alltid trykker like godt ut."

Selv er jeg veldig fornøyd med min, og synes absolutt det er verdt prisen! Men det er en jungel av stanseverktøy der ute, så sjekk litt opp før du velger hvilken du selv vil ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...