Gå til innhold

4 retters til 42 gjester kom på den nette sum av:

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 977 kr :-)) Fikk regningene i dag, og våre mødre som skal betale regningen ble hvertfall fornøyde... hehe.

Slå den da dere!

Gjentar gjerne menyen....

Fiskesuppe med krepsehaler

Kongekrabbe m salat

Steinbitt m sesongens grønnsaker

Varme bær og is

Ble ca 118.50 pr hode :-) DEN regninga klager jeg ikke på!

(Hadde egen kokk som er en venn av oss til å lage maten, han handlet inn råvarene via jobben sin.............)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi! der var du heldig! Du låner vel ikke bort kokken til andres bryllup eller? ;) hehe

Skrevet

Hehe... mulig han tar i mot flere ordre, han fikk enormt med skryt!

Maten var som på fine restauranter, og ikke sånn "kjedelig" catering-mat....

Første bryllup han har laget mat til også :-)

Skrevet

ble billig det:)

vi var 45 stk, treretters og tre serveringshjelper + to eller tre kaker = ca 9000

Skrevet

Det var ekstremt billig! Vi har prisforslag på ca 20000....

Skrevet

Vannmann30:

Det sier jo bare litt om hvor mye de faktisk tar seg betalt...

Skjønner jo at mat koster, og det ser en jo når man handler til en selv hver uke.., men at det var så mye å spare hadde jeg ikke ant!

20 000 på mat er mye penger.. mange er dere da?

Skrevet

Jeg synes det høres ut som kokken ikke har tatt seg godt nok betalt. Synes nesten litt synd på ham ;-)

Skrevet

Hehe... han er en kollega av min mann, så noe betaling ville han ikke høre snakk om..

Når det er sagt: vi skal nok få gjort gjengjeld ;-)

Skrevet

Som kokk var han ikke særlig god på å sette sammen en spennende og variert meny?!?!

Skrevet

Ehm... han laget det vi ønsket. Hva mer kan vi ønske oss??

Vi ville ha sjømat som innslag i alle rettene, og en bedre middag har hverken jeg eller mannen min spist noen gang :-)

Gjestene var også imponert over menyen, fikk ingen klager og alle spiste godt, inkl de som var skeptiske i utgangspunktet...

Hva likte du ikke med menyen da?

Mangler den steika? Den brune sausen?

Skrevet

oiii...det var jaggu billig..=) sjømat er jo skikkelig godt.. og jeg er enig med deg om at man trenger ikke steika og brunsausen uannsett hvilket selskap det måtte være..hvorfor være så inngrodd i tradisjon når man kan skape nye? =) alltids godt med litt forandringer..=) og menyen deres.. nyyyydelig mat.. c'',)

Skrevet

Ja, der må jeg si dere fikk en grei pris. Vi brukte ca 20 000 til like mange personer fordelt på to selskaper, men da laget vi all maten selv! Det inkluderte alkohol da.

Skjønner ikke at 118 kroner dekker råvarene engang?

Skrevet

Nei, kan du si det da... Aner ikke hvilken pris råvarer har inn jeg?

Han var flink da, og undersøkte flere leverandører, bl.a på kongekrabbene og fisken... Prisene varierte veldig visst nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...