Gå til innhold

Ull klær fra EXIT??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de gode.. hallo de kanjo vaskes på 60 grader og være i tørke trommel...

det rareste er jo at bomulds bodyene der ikke kan vaskes på mer en 40 og ikke i tørke tromel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulltøy som kan vaskes i maskin og tromles er kjemisk behandlet og er derfor ikke like bra som ubehandlet ull, som f.eks. Nøstebarn..! :-)

Skrevet

Hadde dem i fjor og har kjøpt i år igjen. Synes de funket bra. Småtten holdt seg god og varm hele fjor vinter, til tross for at vi ikke bruker voksipose engang.

Skrevet

Det er vel Name It de fører...jeg fikk ett par sokker og en strømpebukse til vesla, men det er ikke mer enn 75 % ull i dem. Klippte bort lappen på dem da så klart. Men kjøpte en ulldress som det var 100% i...den mener jeg det sto 30 el 40 grader på.

Skrevet

Har en ulldress fra exit som TL bruker under regnklær/parkdress,den er kjempegod :) Aner ikke hva den skal vaskes på , ikke sjekka det enda da det ikke har vært behov for vask enda

Skrevet

Gikk og sjekket bodyen og strømpebuksa til knerten nå og det står 100 % ull, altså...

Skrevet

det sto at det er 100% merino ull fra australske lamm eller noe i den duren.. syns det var kjempe rart..

Skrevet

Da har sikkert mamma bare plukket feil, for jeg var i butikken igjen i går, og nevnte det for de som jobber der....og hun sa....jammen har du ikke rett ;-)

Men ulldressen jeg kjøpte var iallefall 100% ull, og kostet BARE 200 kr

Skrevet

Har du sett sånn nå i år? Kunne tenke meg noe sånt.

Skrevet

de har sånne ull dresser både på cubus og sparkjøp til 200 kr..

Skrevet

at man kan vaske 100 % ull på 60 grader og ha det i tørke trommelen..

er det bare jeg som syns det er rart?? det har da aldig vært sånn før.. hva er det som har blitt så fantastisk??

Skrevet

på cubus eller spar kjøp?? var den noe tess? var inne å så på den på nøstebarn og den var jo mye tykkere.. eg tenke på å ha under klær..ikke dress eller regnkler

Skrevet

Hm...synes ikke det er rart jeg? Alle ullklærne min morfar har strikka til oss skal vaskes på 60 grader,med ullprog.

Skrevet

Prøvde å svare på det innlegget over ang Name It dressen...det er den jeg har kjøpt :-) Virket god den. Litt stiv,men tror nok det er bare fordi den er ny. Var lignende ullfrotte...

Skrevet

Den har vi også fått. Ikke prøvd enda, siden den er litt stor. Men de har vel behandla den litt da. :) Den var uansett veldig varm, bare å ha den på fanget var kjempevarmt.

Skrevet

ikke for å virke pirkete men strikker morfaren din eller skrev du feil? Uansett er det jo drit stili med en bestefar som strikker

Skrevet

Hehe det stemmer,morfar strikker :) Er stilig ja. han kommer liksom fra garasjen,med fingre som liksom aldri blir helt rene etter mekkinga,så sitter han i kroken sin med strikketøyet :) Snedig. Er litt gøy da,de fleste ullklærne tuppa har,er strikker av oldefar :)

Skrevet

kjempe stilig!! men mamma er ei sånn strikke høne :-) og da jeg fortalte til ho om de ull klærne sa ho at de umulig kunne være helt reint ull. men selv om klær er super wash kan man da ikke vaske de på 60 grader.. hehe nei jeg skal gi meg.. mye mulig dette er en gammel oppfinelse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...