Gå til innhold

Hva med nytt krangletreff???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes virkelig det er på tide nå. hva med helgen1 des i Trondheim. Da skal Doppler dit ,og jeg og susse er jo like i nærheten. ;o))

Kom igjen da ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krangletreff? sitter dere og krangler da? det hadde vært dødsgøyt!!!

Skrevet

Hele kranglegjengen er jo egentlig bare en stor koseklubb!

De krangler ikke.

Skrevet

Jeg det var like før vi slo ihjel hverandre sist ;o))

Skrevet

Du aner ikke, det gikk ganske hett for seg!!

Skrevet

Du og jeg har jo noe uoppgjort siden sist Cat, og denne gangen skal jeg ikke bli kastet ut før jeg er ferdig med deg. Har litt biznizz i Trheim anyway, så da kan jeg likså godt slå to fluer i en smekk;-)

Skrevet

Dette er jo skravlete, så går sikkert greit :-)

Skrevet

Anbefaler Nova hotel, de har fine rom og økonomipris på 550 natta.

Skrevet

Ser for meg en gjeng som sitter å krangler, så med jevne mellorom kommer der en "anonym" men finnlandshette og skriker et eller annet usakelig..

Skrevet

hehehe, nei det var det da ;o)) Var jo like før jeg ble kastet ut selv jeg som budde på hotellet hahaha.

Skrevet

hehehe! seriøst... det hørtes koselig ut! jeg og vil!!!

Skrevet

Akkurat sånn er det, og den anonyme i finlandshette krangler masse med seg selv også. Veldig sært, men samtidig veldig underholdende å se på;-)

Skrevet

Hehehe, ja ikke sant. Finnes egentlig ikke noe mer intressant en å se på når anonyme går til frontalangrep på seg selv ;o)) hahaha.

Skrevet

Du må ikke love noe du ikke kan holde;o)) hvis de anonyme kommer i sine finlandshetter er jeg sikker på at både fitte og sklie dukker opp i vokabularen din , hehehe

Skrevet

Jeg kan GARANTERE at yppert ikke kommer, da han ikke er den han gir seg ut for å være.

Vent å se, han kommer til å avlyse da tiden nermer seg!

Skrevet

hehehe, du ser hvor lett det var ypperten. ;o))

Skrevet

Selvfølgelig Lilly 79 ;o))

Skrevet

Nå kommer jeg uansett hva som skulle komme i "veien".

Nå vil jeg se fjesa deres, og fjase og krangle.

Gjerne over et glass vin!:-)

-Og høy kjolefaktor. Lenge siden jeg har jåla meg nå!

Skrevet

Drypperten, vi tåler ordene fitte og sklie, det er de anonyme kalkunfittene som er for sarte for den slags språk. Remember? Dessuten, jeg er ram i kjeften, ikke sikkert du tåler munnbruken min;-)

Skrevet

Nei det er ikke sikkert ;o))

*kniiis* liten og sart men den kjeften ;o))

Skrevet

Er jeg liten og sart? Sart? Jeg? Nei, det er jo de anonyme kalkunfittene som er sarte;-)

Men liten er jeg og stor i kjeften, må jo kompensere for størrelsen min, hihi;-)

Men jeg er i Trheim uansett jeg:-) Om ikke det blir noe krangletreff, så har jeg da andre jeg kan plage der oppe.

*bestiller flybillett*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...