Gå til innhold

Flere som feiret 2-års dagen rolig her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke ut til at vi rekker å finne en ny leilighet til vesla sin 2-års dag :( Å her vi bor nå nytter det ikke å ha folk på besøk, er altfor trangt her. Ser ikke ut her heller, er jo egentlig et kontor..off..håper vi finner et nytt sted fort. Bor her bare midletidig for det var så mye problemer med huseieren på den andre leiligheten. Men uansett vesla blir 2 år om 2 uker å ser ut til at det bare blir meg,sambo og henne. Hun har bursdag på en mandag å helga før er hun hos faren sin å helga etter så har halve familien til sambo bursdag å helga etter der er det pappahelg igjen så kanskje vi er heldig å finne en ny plass innen da, å heller ha en utsatt bursdag.

Syns det er litt trist da men vi tre kan vel ha det koselig sammen på bursdagen hennes, selvom det er en sær mandag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 2-åring bryr seg ikke så mye. Er jo ikke slik at de husker 1-årsdagen sin. Det blir jo til hva dere selv gjør det til. La hun komme i sentrum og få en kake:) Om dere har liten plass kan jo kanskje mormor låne bort sin stue.

Skrevet

Ja, den var rolig og avslappet. Markering i b.hagen med medbrakt eplekake var det. Hjemme var vi oss mor far og gullet + tante og mormor. Dagen etter kom et vennepar med sine jenter og fikk kakerester...forsi det passet best slik for alle denne gangen. :-)

Skrevet

2-årsdagen ble feiret sammen med familien ! De er for små til å skjønne hva som skjer ! Men 3-årsdagen var viktig å feire med barneselskap ...stor stas !

Så ta det med ro og kos dere i fred og ro , med kake og gave ! Hun blir sikkert veldig fornøyd med det;-)

Skrevet

2-årsdagen ble feiret med en nabogutt på samme alder og foreldrene deres. Så hadde vi familieselskap helga etter.

Vi vurderte å feire bare oss tre, men jenta mi har bursdag på sommeren, og da inviterte vi egentlig bare naboene dagen før, og hørte om det passet å komme. Vi spiste ute sammen, sånn som vi gjør av og til uansett, men med litt kake og krone på hodet. Bursdagen ble feiret i barnehagen også.

Jeg tror ikke det er så viktig med selskap for en 2-åring. Det blir vel litt annerledes til neste år, tenker jeg.

Skrevet

Men bursdagen i barnehagen ble utsatt til over ferien, altså....

Kos dere hjemme!!!

Samme anonyme som over.

Skrevet

I fjor da snuppa vår ble ett år stod vi på flyttefot. Alt var pakket ned i esker og hele leiligheten var bare rot. Likevel måtte vi jo bare feire litt. Kjøpte noen kakestykker på et bakeri og spiste kaker sammen med besteforeldrene en kveld midt i alt rotet. Det ble veldig koselig, og jeg er glad vi fikk markert dagen, om enn bare litt :)

Håper dere får en koselig bursdag, uansett hva dere gjør ut av den.

Skrevet

Nei er sant det. Er bare jeg som føler så mye på det for feiret min første bursdag som 17-åring, så da jeg fikk barn så var jeg så bestemt på at mine barn skulle ha bursdagsfeiringer. Tenkte å kjøpe en kake til henne for får ikke laget selv, for her er det ikke noe stekeovn..hehe off aldri bodd så upraktisk i hele mitt liv. Men men vi får gjøre det beste ut av det :)

Skrevet

Ja vil nok markere dagen litt med kake,sang og en stor pakke fra oss.

Hun skjønner jo ingenting men uansett så syns jeg det er litt koselig å gi henne litt ekstra oppmerksomhet på bursdagen.

Takk for svar alle sammen, blir nok en fin bursdag uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...