Gå til innhold

så sint og skuffa over besteforeldre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

foreldrene mine bor i oslo jeg i stavanger.

da jenta mi ble født sendte de meg blomster og tokk en tlf..

de kom på besøk først da hun var 3 mnd..så tokk jeg turen i mai i år.

og de har ikke sett henne eller meg siden.ringer neste aldrig.sender ingenting til hu lille.kunn 1 gave.

greit de har hatt de vanskelig i det siste.

mamma var utro og blitt utolig selvopptatt.lever i sin egen verden,tror hu er deprimert.sakt hun må få hjelp men sier bare jaja kanskje det...

hun var ganske stor før men slanket seg.kjenner henne ikke igen,trodde hun skulle bli den beste bestemoren.

pappa er litt bedre men ganske deppa for det mamma har gjort..

hun vil ,vil ikke bo hos han.

hun forlangte at de pusset opp leiligheten om hun flyttt dit.de gjorde de og hun bor med pappa nå.men komme hit har de ikke rå til!!

gidder ikke dra dit heller..ikke bare jeg som skal komme.blir jo irittert.dattra mi vet knapt hvem de er..

blir så sint så sint.på hu lilles vegne og.besteforeldrene hennes!!

spør jeg om de kommer snart sier mamma altid..ja det må vi få til..og pappa spør om ikke jeg kan komme.

synes dere ikke dette er dårlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er foresten 18 mnd nå og jeg er alenemma.

Skrevet

Vi hadde det sånn med foreldrene til min mann... de var midt i en skilsmisse og hun hadde funnet seg en ny kjæreste og var heeelt borte vekk og veldig selvsentrert. men det bedret seg veldig etterhvert:) nå er hun verdens beste farmor.

Synes det er ekstra ille at de stiller så lite opp mtp at du er alenemor. De burde "ta vare på deg" og støttet deg. Og veldig synd at de er så lite interessert i å bli kjent med barnebarnet sitt....=/

Får håpe det ordner seg med tiden.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...