¤MegOgMini¤ Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg leser og leser... Uff må lese noe av det 4ganger, før jeg husker Noen tips om hvordan best pugge teori? Har lite lyst å ta teoriprøva på bil fler ganger Leser høyt for meg selv og, merker det sitter litt bedre da. Men er så masse å lære!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Løs alle oppgaven i oppgaveboken og gjør testen på www.prove.no gang på gang på gang. Det var sånn jeg gjorde og jeg brukte 15min på teoriprøven av 1 1/2 time når jeg var på trafikkstasjonen og tok den. Jeg besto første gang
¤MegOgMini¤ Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 takk for det da skal jeg være MYE mindre her inne, og mer i boka og på prove.no! MÅ bestå... sukk... lei av å være avhengig av sjåfær eller buss hele tiden! Hvor mange ganger klarte du det på den nettsiden før du tok prøven på biltilsynet da?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Å husker ikke helt, sikkert 20-30 ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå