*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Skal ha oppkjøring imorgen og er allerede så nervøs at jeg merker at jeg var ukonsentrert på kjøringen idag. Uff jeg burdte ikke være nervøs, kjørelærern min sier at jeg kan ikke bli noe flinkere enn jeg allerede er. Og alle de jeg kjenner sier at jeg vil klare det bra=) Og jeg ser jo selv at jeg kjører mye bedre enn mange av de som allerede har førerkort når jeg er ute i trafikken
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 ååå skal du kjøre opp ?? Det kommer til å gå kjempefint vet du klem fra meg og lille
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Du klarer det helt sikkert, vennen! Heie heie på deg!! :-D
katlinka Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg var så nervøs under min første oppkjøring at eksaminator på et tidspunkt ba meg om å puste. Jeg strøk selvfølgelig. Så jeg vil anbefale å slappe helt av og stole på at dette kan du, for du vet jo at du kan allerede. Og dessuten, ingen forventer seg en verdensmester med en gang. Det er jo etter man har fått førerkortet at prosessen virkelig starter
¤MegOgMini¤ Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 ååå lykke til Det går sikkert bra. Kjørelæreren hadde ikke sagt det til deg om han ikke trodde du kom til å klare det. se for deg at det bare er en venn som sitter ved siden av, som skal ett spesiellt sted. Sier jeg da! er på 6kjøretime, kjørte i 80 for første gang i forigårs... haha men ser for meg det er det jeg vil prøve på på oppkjøringa.. gruer meg mer til teori prøven jeg da!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 Det er jo sant. Som du sier så vet jeg jo at jeg kan det. Er bare redd jeg blir så nervøs at jeg ødelegger det. Og da blir jeg jo selvfølgelig nesrvøs. Er si kjipt å måtte vente 4 uker fordi jeg strøk fordi jeg var nervøs, om du skjønner hva jeg sier
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2007 Det var riktigt smart=) Skal prøve på det. Var og dritnervøs for teorin, skjalv, hadde vondt ik magen, kvalm, svimmel med mere
¤MegOgMini¤ Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 ja skjønner så utrolig godt! Har begynt å grue meg til å kjøre alene allerede jeg da.. hehe nesten nevrotisk her.. og det er ikke bra... :S har du hatt pasasjerer når du har øvelseskjørt privat (om du har gjort det da)?? Eksen mener det er ulovlig.. men mange sier det er lov?? uansett. lykke til, selv om du ikke trenger det
winneboo Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Første gangen jeg hadde oppkjøring var jeg skitnervøs å jeg var overkonsentrert bare for å passe på å ikke gjøre noe feil. Jeg strøyk da desverre heldigvis for noen år siden så var det ingen regel om når du kunne prøve igjen så kjørelæreren fikk presset meg til å melde meg opp til ny oppkjøring 6 dager etter. Jeg var da ikke på langt nær så nervøs denne gangen fordi jeg visste jo at jeg kunne kjøre, problemet var bare det at jeg måtte vise det til kjørelæreren i ca 1,5 time. dagen etter sankhansaften(å null festing på meg) stod jeg klar på biltilsynet kl 08.00 å oppkjøringen gikk strålende, tiltross regnvær. Jeg stod med glans, sikkert fordi jeg greide å holde meg rolig. Første gangen var jeg så nervøs at jeg glemte alle regler, mens andre gangen forstilte jeg meg selv at jeg var ute å kjørte med pappa å at det var en helt vanlig søndagstur. Skjønner godt at du er nervøs, men vær sikker på deg selv, å vit at du KAN kjøre bil, å ikke vær overforsiktig i trafikken, kjør når det er din tur til å kjøre å ikke vent på biler som egentlig skal stoppe for deg. Kan høres rart ut men det var en av de tinga som jeg gjorde feil på i første gangen. Jeg var for forsiktig å jeg fløt ikke i trafikken.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2007 Har alltid hatt passasjerere. Det er lov men rekomenderes ikke. Man bør jo kunne kjøre greit nok om man skal ha det da. men for meg har det ikke vært noe problem jeg har jo kjørt i mange år(øvelsekjørt) Og har heller ikke hatt noe annet valg enn å kjøre med passasjerer. Har øvelsekjørt med mannen min og har jo vært nødt å ha de to jentene våres med oss da.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Jeg kjørte opp for 1 uke siden.. jeg var så nervøs at jeg bare satt å skalv under hele oppkjøringen. men jeg er nå en person som blir nervøs for sånne ting da.. jeg strøk.. nervøsiteten ødela alt for meg,jeg var ukonsentrert under hele oppkjøringen... menmen.. nye sjanse om 3-4 uker:) kjipe penger synes jeg da.. men satser på at jeg ikke er så nervøs neste gang,for nå vet jeg hvordan det fungerer og hva de forventer;-) Vær konsentrert,drit i at han sitter der og noterer , bare kjør fornuftig og dit han sier du skal kjøre,så går dette bra;) Lykke til!!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. september 2007 Ja ikke sant, har hørt mange som har strøke fordi de har kjørt for sakte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå