Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Har en sønn søm heter Oliver, hvilke av disse navna ville dere hatt til lillesøsteren hans?? Event. om dere har noen andre forslag!!! * Emma * Ada * Oda * Elise *Amanda * Dina * Adriana * Aida * Alexandra * Cassandra * Filippa * Lana * Leah * Thea * Maia * Mathilde * Maren * Tonje
linevims Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Mine to barn har navn som står til hverandre, helt ulike og begynner på ulike bokstaver. Likevel går jeg nesten i surr hvilket navn jeg sier, idet jeg skal tiltale dem i full fart for å mase, kjefte eller annet. Min konklusjon må derfor bli å velge et navn som ihvertfall ikke ligner på eldstemannen sitt. Men da har vi bare klart å utelukke et av forslagene... Og så burde navnet kanskje være kjapt å uttale, når en står der og skal mase på fireåringen sin... Og så har du argumentet at det burde være et navn som ikke blir brukt av flere i barnehagen eller klassen, greit å ha navnet sitt for seg selv (vi var tre av 7-8 med samme navn, ikke noe stas å måtte kalles med forbokstaven i etternavnet i tillegg) Når dette er sagt, er jeg fortsatt i sterk tvil hva vi skal velge for vår del...
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Aida var vakkert!! itillegg liker jeg filippa;) kanskje bedre phillipa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå