mamma >to gull Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 om ett par uker (jeg blir 26 år....JIPPI....!!!). Det blir en liten fest med gode venner, har ikke tenkt å ha noe voldsom middag, bare litt småting å tygge på.. Chips og godis skal jeg selvfølgelig ha,men tenker sånn som ala ost & kjeks etc.. Hva kan jeg servere?? :-)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 noe som er utrolig godt til drikke er nachos. Du kan f.eks lage i stand et brett hvor du legger nachos over hele stekebrettet, har på tacostekt kjøttdeig og strør over ost. Så varmer du det i ovnen til osten smelter. Kjempeenkelt og godt. Fyller du da på med tortillachips, guacomole, cheddardipp, salsa osv blir det bra:)
mamma >to gull Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Ja - det er sinnsykt godt:-) Helgefavoritten min.. Jeg og sambo pleier å lage oss en tallerken hver vi faktisk og gjør det slik du beskriver..Mmmmm..Digg ass...!! Kanskje jeg skal lage det og så har jeg litt skåler med sånn tortilla chips og forskjellig dip på bordet..Ikke dumt....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå