Gå til innhold

Rier og liv i magen


mamma88 med 2 herlige gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i dag kom jeg hjem fra sykehuset uten rier, da jeg kom hjem begynte riene mildt, men nå sitter jeg her med sterke rier og klarer nesten ikke å gå.. men det jeg lurer på er om barnet deres sparket en del når dere hadde rier.....????

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye hjelp her gitt.....

Skrevet

Sorry, jeg husker rett og slett ikke.

 

Men, ønsker deg masse lykke til i hvertfall:o)

Skrevet

Det kan jeg ikke komme på at jeg merket noe til, men var vel for opptatt med å hyle;)

 

Men ville bare ønske deg masse, masse lykke til!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla sparka nesten ingenting, mens spira derimot sparka hele fødselen!

 

Men så spennende å høre at du har rier!:-)

Skrevet

Mine var rolige alle 3.

Hvordan går det med deg da ?

 

Hvor lenge mellom riene ?

Skrevet

Beklager, når jeg først fikk rier var de intense..(varte ikke lenge heldigvis)

Men forresten, jeg slet med ctg`en for eldste sparket den unna...Så han var i alle fall aktiv da...

Skrevet

Jeg kjente ikke at poden sparket da jeg hadde rier...

 

Men..., masse lykke til :-)))

Skrevet

Min sparket en del ja..

 

Lykke til med nært forestående fødsel da :)

Skrevet

Tutta sparka nesten ingenting når jeg hadde rier..

 

Skrevet

Jepp han sparket masse. Men etter epiduralen kom husker jeg ikke så mye mer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...