mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hei, i dag kom jeg hjem fra sykehuset uten rier, da jeg kom hjem begynte riene mildt, men nå sitter jeg her med sterke rier og klarer nesten ikke å gå.. men det jeg lurer på er om barnet deres sparket en del når dere hadde rier.....???? klem
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 27. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2007 mye hjelp her gitt.....
Plutselig_gravid Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Sorry, jeg husker rett og slett ikke. Men, ønsker deg masse lykke til i hvertfall:o)
FrøkenSprøken Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Det kan jeg ikke komme på at jeg merket noe til, men var vel for opptatt med å hyle;) Men ville bare ønske deg masse, masse lykke til!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Snulla sparka nesten ingenting, mens spira derimot sparka hele fødselen! Men så spennende å høre at du har rier!:-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Mine var rolige alle 3. Hvordan går det med deg da ? Hvor lenge mellom riene ?
Dailis Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Beklager, når jeg først fikk rier var de intense..(varte ikke lenge heldigvis) Men forresten, jeg slet med ctg`en for eldste sparket den unna...Så han var i alle fall aktiv da...
¤ my precious ¤ Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Jeg kjente ikke at poden sparket da jeg hadde rier... Men..., masse lykke til :-)))
katlinka Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Min sparket en del ja.. Lykke til med nært forestående fødsel da
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Tutta sparka nesten ingenting når jeg hadde rier..
Turid Laila Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Jepp han sparket masse. Men etter epiduralen kom husker jeg ikke så mye mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå