Gå til innhold

Kan jeg ta kred for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn som sover hele natten, er stort sett aldri våken på natta (unntak dersom sykdom), legger seg tidlig og sover lenge om morgenen. Kan jeg ta (iallefall litt) kred for dette, eller er det bare pga barns personlighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har selvsagt ingenting med personlighet å gjøre, og du får selvsagt ALL credit for det:-p ;)

Skrevet

Hehehe, flaks! Men berre pass deg, det kan plutselig snu! ;)

Skrevet

Thænk ju! ;-p "klapper meg selv på skulderen"

Skrevet

Vi har også et barn som siden 7-8 mnd stort sett har sovet hele natten, men unntak av noen småperioder innimellom med mye sykdom osv.

Jeg tror ikke jeg har gjort så mye for at hun skal sove hele natten, så jeg tror at barnas personlighet spiller mye inn. Noen har jo et barn som sover rundt fra de er bitte små, mens barn nr to er våkent 5 ganger om natta til de er tre...

Skrevet

Hm.. Lurer på hva fader som er galt med meg jeg da! Krapylet her i huset sover fortsatt ikke hele natten, og ho blir 3 i desember:/

Skrevet

Jeg har barn akkurat som deg. Tror nok litt har med barnas personlighet å gjøre og litt oss, så den delen kan vi ta cred for=)

Skrevet

Vel, jeg har en gutt på 18 mnd, som framdeles er våken så godt som hver natt, ikke sjelden opp til fire ganger, og siden jeg IKKE vil ha skylden for det, så får IKKE du kredden, for dine barn!!!!! ;)

(Og by the way så skal jeg ha et sovedyr neste gang, ellers bytter jeg med noen andre på fødeavdelinga!)

Skrevet

Både og:)

Jeg tror at rolige omgivelser og gode rutiner har mye å si for legging og grei innsovning. Men oppvåkning om natta kan skyldes mye. Som du nevner sykdom, polypper, mandler, sulten, tenner,utviklingshopp, drømmer etc.

Noen barn har rett og slett et godt sovehjerte.

Heldig du:) Nyt det!

Skrevet

He he he, det er jo helt sant, Bluberrypai, har ikke tenkt på det på den måten;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...