løveprinsen <3 Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Lurer veldig da jeg er usikker på hvor ofte jeg bør gå. Hva gjør dere?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Akupunktur skal i utgangspunktet brukes som en kur. Det hjelper kroppen til å lege seg selv (hvis det er noe galt da, vel og merke) Ta gjerne 3 ganger i uken i 2 uker, deretter halvere/ korte ned hver 2. uke. Når du er nede i en gang i uka er det vanlig å opprettholde dette ut rekvisisjonen (som regel på 15 behandlinger)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg får en behandling pr uke. Hun sa det skulle være nok
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg får også en gang i uken, men dagene varierer litt sånn i forhold til hvor jeg er i syklusen, men det er gjennomsnittelig en gang pr uke..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Hm, jeg fikk so beskrevet overnfor jeg... Men fikk også behandling for allergien min, i og med at det var på forsommeren. Kanskje det som er grunnen. Hadde helt glemt bort det jeg
Puselure Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Vi hadde prøvd i 9 pp, så bestemte jeg meg for å prøve akupunktur. Jeg hadde tilsammen 4 behandlinger ( 2 med akupunktur, 1 med fotsoneterapi, så 1 siste med akupunktur igjen) dette gikk over 4 uker. Hadde siste time i slutten av august, nå er jeg gravid i min 5. uke:D:D:D Så det funka bra for oss ihvertfall. Fikk mannen til å starte med sink og selen i tillegg. Så jeg anbefaler det ihvertfall:D Lykke til:)
emporium Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 jeg går også 1 gang pr uke med syklus-ordning som formål. Det er det akupunkturdama som setter opp, så da stoler jeg på henne, hehehe når jeg hadde migrene gikk jeg 2-3 ganger pr uke, så det er sikkert forskjellig på hva man skal ha behandlet =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå