Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg har aldri tidligere hatt en vogn med punkteringsfrie hjul. Hvordan er det og trille vogner med slike hjul? Ser for meg at det må riste veldig jeg. Stemmer det? Hva er deres erfaring med slike hjul? Bra eller dårlig?
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Tja, det er smak og behag det :-) Jeg liker best lufthjul, men synes de andre funker helt fint også, er det litt fjæring i vogna er det helt greit det :-) Regner med du snakker om Teutonia'n, og den er knallgod å trille altså :-)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg er også vandt til lufthul. Alltid hatt det. Men på Teutonia spirit s3 er det kun punkteringsfrie hjul og få til. Får håpe det går bra.
Snøfnugg75 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Lufthjul/offroadhjul! Utan tvil. Dei andre er som å trille på såpehjul. Har aldri punktert med offroadhjula.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Hva mnete du nå snøfnugg75? .. Er ikke punkteringsfrie hjul bra? huff.. kjipern. Tror ikke man får byttet til ande hjul på spirit s3`en
Snøfnugg75 Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Eg meinte dei punkteringsfrie hjula som iallefall er på teutonia mistralen min. Eg prøvde dei på vanleg vinterføre og syntest det var skrekkeleg. Dei andre hjula til den vogna (kostar 200 ekstra) derimot- var supre. Tar forbehold om at mistralen og spiriten har samme type punkteringsfrie.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Skjønner. Huff, får håpe jeg tar helt feil da, og at hjulene kansje kan byttes!! Ikke noe stas og trille på vinterføre og føle at vognen sklir!!! Teit og lage slike hjul da gett!
Snøfnugg75 Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Håpar det for din del! Sjekk med lilleprinsen.no - ho har stort utvalg og importerer Teutonia og er veldig hjelpsom, kanskje ho kan fikse hjul for deg? Vogna er jo laga i Tyskland og difor er det sikkert slike hjul...
Gjest Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Takk for tipset! Skal sjekke opp med lilleprinsen.no. *håpehåpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå