ceso Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 jeg har hatt løpende mageknip med diare nå i over 14 dager.... Det positive er jo at jeg går ned i vekt... litt fort, siden jeg ikke klarer å spise det som kommer ut, for å si det litt parfymert.. *flau* Det negative er qat jegbegynner å bli fryktelig sår!!!! Det er 6 mnd etter fødsel. Kan det være sndring i stoffskifte mitt tro?? flere som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg vet ikke, ville bare si, husk å drikke mye vann! Kroppen blir fort dehydrert når alt kommer ut igjen fort. Kroppen klarer ikke ta opp de stoffene den skal når maten passerer så fort som den gjør. Derfor er det heller ikke gunstig å slanke seg med avføringstabletter, men det er en helt annen sak! Vil du ikke gå til lege? Det er ganske lenge med diare i 14 dager... Og bruk zinksalve, det hjelper mot sårhet.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg vet ikke, ville bare si, husk å drikke mye vann! Kroppen blir fort dehydrert når alt kommer ut igjen fort. Kroppen klarer ikke ta opp de stoffene den skal når maten passerer så fort som den gjør. Derfor er det heller ikke gunstig å slanke seg med avføringstabletter, men det er en helt annen sak! Vil du ikke gå til lege? Det er ganske lenge med diare i 14 dager... Og bruk zinksalve, det hjelper mot sårhet.
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 JEPP, du KAN ha for høyt stoffskifte! Lurt med en sjekk - en enkel blodprøve gir deg jo svaret:) Og da slipper du jo gå å bekymre deg også;-) Enig i at 14 dg med diare var i lengste laget..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå