St.Sunniva Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Nå er snuppa mi snart 1 år...er det teit å kjøpe en sånn type vogn da?? Har bare SÅÅÅÅ lyst på den...
LegallyBlond Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Nei, det er vel ikke teit? HUn skal jo bruke vogn lenge enda. Og om du ikke får brukt bagen kan du jo bruke den til nestemann eller få mer for vogna når du selger den!
St.Sunniva Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Da blir det løp og kjøp da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå