grand danois Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 på om jeg har bekkenløsning. jeg har vondt i korsryggen å så kan d ile litt nedover rompeballene. men har man vondt hele tiden med bekkenløsning,el kan d komme å gå? jeg har d slik at en dag er jeg bra,menst en annen dag er jeg mye verre??
*~2barnsmamma~* Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg har ikke bekkenløsning selv, men har bekkensmerter. Fysioterapeuten sa at det kunne utvikle seg til bekkenløsning hvis man ikke tok det litt med ro. Og jeg har sånn vondt som du sier. At det kommer og går litt. Kjenner det best hvis jeg har overbelastet bekkenet en dag eller noe lignende (stått/gått mye, sittet feil osv). Men hvis du føler deg veldig plaget, så bør du ta det opp med legen din, slik at du kan få henvisning til behandling eller lignende!=) God bedring i allefall!=)
grand danois Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 takk skal du ha:) jeg har allerde fått hendvisning til fysioterapaut eller hva d er d heter:) å jeg er 50% sjukmelde. jeg har en jobb der jeg må stå å gå hele dagen,å d gikk ikke. du får ta vare på deg du å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå