Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg kjenner noen som "beveger" seg nederst i magen... det kiler!! og det er ikke luft.. har ikke følt det her før!! er mitt første svangerskap..
grand danois Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 d kan vere barne ja:) d er så deiliD
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Det er helt utrolig ) Har kjent de 3 dager på rad nå, men syns det var litt tidlig til å være barnet.. men var på UL forrige uke og han var veldig aktiv :-)
Miaria. Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Det er godt mulig! Går gravid med mitt andre barn nå.. Har kjent liv siden uke 12...Kan ikke forveksles med noe annet:) Deilig følelse:) Jordmor sa det var mulig i og med at det ikke er så veldig mange mnd siden jeg fødte mitt første barn!
2hærligegutter Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg og har kjent liv siden slutten av uke 11 (er nå 14+0). Klarer å skille mellom luft og andre følelser, men man kan jo ikke være 100% sikker, men jeg tror det er det det er. Det skjer speielt etter jeg har fått i meg sukker, nå skjer ikke det så ofte lenger, men når jeg drikker brus tar det ikke lang tid før det kommer noen svake "dump" nederst i magen. Vet med sikkerhet at barnet er veldig aktivt.
VerdensLykkeligste Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 hei. jeg er i uke 14 nå. har kjent liv i 2 uker alt. det kjennes som små bobler... deilig følelse!! dette er mitt første barn!
Dizzie_mortil3 Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Jeg er 12+0 idag og er ganske sikker på at jeg kjente liv både idag og i går... Venter nr 2. I første svangerskap kjente jeg liv i uke 18, men da var det ikke denne subtile kilingen, men et skikkelig spark!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå