Catclaw Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hei, gutten min er forkjølet og da vi var på 1 års-kontroll i dag, så sa legen at han hadde en mild øyebetendelse. Fikk øyedråper og har gitt ham det to ganger i dag, og han får også i morgen tidlig. Kan jeg sende ham i barnehagen i morgen?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Regelen i vår barnehage er at de skal ha startet kur 12 timer/dagen før de går i bhg igjen!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Så lenge du har startet kur kan de ikke nekte deg det. Er han i form ellers så er det bare å sende han dit.
Catclaw Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Ok, takk for svar. Husker bare at de sa det var smittsomt, og ikke hvor lenge de mente han måtte være hjemme, men tror jeg husker noe om det at når de har begynnt på kur, så var det greit, så var jo greit å få bekreftet det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Etter en dag med dråper er det greit. Men husk å dryppe til og med TO dager etter at han er helt symptomfri, dvs ikke puss/gult i øynene eller rød på øynene. Ellers kommer det veldig lett tilbake. Lege
På'n igjen Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Leste i forrige nummer av foreldre og barn at hvis barna har øyebtennelse når de er forkjølet så er det bare å vaske med vann og de kan gå i barnehagen. HAr de betennelse og det ikke er forkjølelse med i bilde så er det tilstrekkelig å ha startet med behandling. og de kan ikke nekte deg å komme i barnehagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå