Gå til innhold

Jeg har adoptert hund :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, heldiggris! Han var kjempefin! Jeg vil også ha hund igjen, jo større jo bedre!

Skrevet

Han her er ingen liten fillebikkje nei. Veldig snill og lydig :) Morsom fyr og veldig atletisk. Gjerdet til mine foreldre var ikke höyt nok *knis*

Skrevet

Han er vant med hund, men Bamse er litt for snill. Vil gjerne sleike bak öret og da kommer den en liten sirene fra avkommet. Blir sikkert bedre etterhvert.

Skrevet

Slik en fin hund! Han så ganske atletisk ut ja... betyr det at den/dere må trimme flere timer om dagen? :-D

Skrevet

Han skal trimmes baade fysisk og mentalt. Han er saa lydig og han springer som en gal rundt omkring her.

Skrevet

ååå, kose! Kan jeg passe ham når dere skal til Rivieraen igjen..?

Skrevet

Helt klart. Kommer du hit og passer hele gaarden?

Skrevet

Så fint han er lydig. Vi hadde en atletisk fuglehund som ikke var lydig. Det var litt travelt. Småen kommer til å venne seg til han. S er helt vill etter Domingo. Hun skal kose, ri på han og leike med han hele tiden.

Skrevet

Vi faar bare gi oss litt tid. Haaper Bamse slaar seg til ro her ogsaa etter en svärt stressete uke for han (dratt fra matmor, värt i midlertidige hjem etc).

Skrevet

Domingo er også omplasseringshund. Gikk veldig bra det. Han var så snill og veloppdratt.. Bare "smilte" og logra med halen. Eneste vi merka at han spiste litt lite til å begynne med.

Skrevet

Det kommer to kaniner i helga, men ellers blir det ikke noe mer for öyeblikket. Om jeg ikke finner noen som trenger et hjem da...

Skrevet

Men Bamse likte kaniner, så jeg, så det bør gå fint. Og jeg er bare en liten smule misunnelig.. hvis jeg trenger et hjem, tar du meg inn da?

Skrevet

Jeg kan alltids trenge en vakthund til her i höstmörket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...