Gå til innhold

Forslag til sensuelle bilder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgengave skal jeg gi min mann kalender med naken bilder av meg selv. 12 bilder tot. fra alle 4 årstidene. Trenger forslag til bilder jeg kan ta som har en forbindelse med årstidene. Noen morsome og gode forslag? Eller forslag til hvor jeg kan finne slike bilder.Jeg tør det meste, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på å lage "album" til min tilkommende. Har ei venninne som er fotograf, og hun tok mange flotte sort/hvitt bilder av meg. Både i undertøyet jeg skal ha under kjolen og naken "med ben og armer på kryss og tvers" hvis du forstår hva jeg mener. Jeg har tenkt å binde inn dette til en slags bok, og skrive litt selv. Tok bl.a. bilde på stranden der vi hadde den første daten og på fjellet det han fridde. Da var jeg rask ut og inn av bilen..., men vi tok alle bildene tidlig søndags morgen så det var ingen som så oss

Søk på fotografer, mange av disse har gallerier du kan se på for å få litt inspirasjon.

Skrevet

Hva med bilder ala 40 talls pin up?

Eller la deg inspirere av "calendar girls"? ( en film fra 2003?)

Skrevet

Ei venninne av meg ble tatt bilder av på utdrikkingslaget. De brukte bikinier i alle mulige farger, rødt for Desember f.eks. og tok på henne forskjellig utstyr som pelskåpe, gummistøveler og paraply, nisselue etc... Bilder i en bekk, på en stein etc. Ble tøffe bilder .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...