21.april Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Noen som vet om et sted på internett hvor man får bestilt/kjøpt strømpebukse med antiskli på knærne?
CrazyCat Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg har kjøpt strømpebukser fra denne svenske nettbutikken. http://pippilotta.jetshop.se/ Søk på "antihalk"
Fia tobarnsmor Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Du som har kjøpt på pippilotta: Hvordan var de i størrelsen? Synes ofte strømpebukser er så stramme over magen.. (Har en gutt i godt hold da)
CrazyCat Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Jeg har også hatt en gutt som har hatt god mage. Jeg fant ut at de fleste strømpebuksene faktisk passet i livet, men at de som hadde mønster isydd på bena ble for stramme. Kjøp ensfargede strømpebukser. De er mye mer elastiske. På pippilotta.se kjøpte jeg kun strømpebukser med antihalk (antiskli under bena). De til 49 kr med bamse på rompa og nede på leggen passa fint i str 90. De som kun koster 29 kr ble for stramme i bena pga alt mønsteret (også str 90). Gutten bruker str 80 i bukser til vanlig og er 15 mnd (ja, jeg er bare på besøk her inne.. hører til på småtroll 1-2 år... vet det) Vi har også prøvd stømpebuksene fra sparkjøp med antiskli. De føltes harde og stive etter vask. Anbefales ikke. Nå bruker poden nesten kun ullstrømpebukser fra janus str 1-2 år til 79 kr stk på Obs. De er kjempe gode. Veldig god elastikk i livet og over lårene, men de nupper litt i vask. Vær obs på at janus har flere typer strømpebukser. Babyvarianten er veldig stor i livet og har lange ben. Str 70 er fremdeles passe til gutten min! For å unngå at han sklir på gulvet inne bruker vi sokker med lærsåle under utenpå stømpebuksa. Disse får du til ca 79 kr på lindex og h&m. Anbefales til alle barn helt frem til de er så stødige at de ikke sklir lenger. Vi har brukt slike helt fra gutten var noen mnd gammel.
Fia tobarnsmor Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Jeg har nå betsilt to stk antiskli strømpebukse fra pippilotta (til 49 kr). bestilte str. 70. Skulle kanskje bestilt større (han er 3 mnd, men 65,5 cm og 8 kg) Hvis de ikke passer får jeg heller gi de bort, og kjøpe nye De så kjempesøte ut, forresten!!
Nr-3-i-Magen Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Jeg tror HI ønsker antiskli på knærne, ikke bare under bena... Jeg vet ikke hvor du kan kjøpe det, annet enn at du kan kjøpe antiskli på panduro som kan strykes på vanlige strømpebukser. Men det jeg selv har erfart er at det går ikke så veldig lang fra de begynner å krabbe, og har litt problemer med å holde seg på knærne, til de krabber rundt i racerfart. Jeg ville ikke investert i antiskli på knærne når det bare trengs i et par uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå