Gå til innhold

Parkdress testen i foreldre og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem ble testet? og hva var karakterene?

Hjælp en stakkar i landflyktighet uten tilgang på bladet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best i test: Nanook: kr 1700

Best i test 2: Altitude 8848 Wolfram kr 2000-2400

Bra: reima tec essen kr 1500.

Tapar: Kappahl snow word explorer kr 500.

Skotesten:

Best i test: ecco Ice Breaker kr 799

Nr 2: viking Igloo Zig.Zag GTX kr 599

Tapar: Coop Friends kr 300 (fjorårets testvinnar!!)

Skrevet

Talentløs test... Testet ikke bevegelighet, varme eller om dressen puster, og testet ingen av de norske bestselgerne som Troll, Ticket, Reflex eller Name It/Exit... Av vintersko var det akkurat like dårlig, så jeg ville nok heller stolt på andre og meg selv enn denne testen, Foreldre&Barn viser atter en gang at de ikke er pålitelige i testsammenheng... LES ekstremt nøye..!

Skrevet

Hehe, joda. men eg gadd ikkje skrive inn alle. Nokon spes du ser etter?

Skrevet

Jeg sluttet å abonnere på det bladet etter fjordårets dresstest. Å skulle teste vannetthet med å dryppe tre dråper vann på dressen med pipette sier vel sitt. Ikke rart alle dressene fikk toppkarakter på det. Selv kapahl sin som trakk vann som en svamp (ifølge skuffede lesere som hadde kjøpt den billige dressen i god tro). At verken mykhet, slitasje eller bevegelighetsmulighet for barnet heller ikke var med sa vel det det meste om hele testen...

Og at en sko som ble vinner i fjor er taper i år? En sko som ikke har andre forandringer enn farge? Kan jo ikke være mulig.

Skrevet

Reagerte også på at alle dressane hadde polyesterfor.

Det er nydelig når det blir vått...

Vi brukte Troll i fjor og er skuffa over at Troll ikkje vart testa.

Skrevet

Nei. Vil bare vite om det er en eller annen jeg kan ønske for ham i bursdagsgave av besteforeldrene hjemme i norge.

Og de har ikke verdens beste råd, så kan godt være vi legger til litt selv også, men over 1000 spenn for dressen er ikke aktuelt. Og reima synes jeg er blitt en sånn"GUD! Skal ikke ungen din få den han da stakkar! så den vil jeg ikke kjøpe....hehehehe syke jenta... (reima'en koster 800 på tilbud i sportmaster her nede)

Skrevet

Jeg må si at jeg kjøpte Kappahl sin i fjor og K var ikke våt EN gang! og han var ute i allslags dansk sørpevær!

Dessuten var han varm og fin og den pustet bra og han kunne fint bevege seg i den... kom med svarene heller enn å kritisere testen?

Skrevet

Billig og bra: Europris Boys & girls 500 kr

Får også ganske bra omtale.: Didrikson Mountain goat kr 700.

Skrevet

Kjære vene, tusen takk for hjelpa, liksom?

Skrevet

Utrolig, jeg har snakket med fem bekjente og de klaget voldsomt og var så skuffa, i tillegg til alle de her inne.

En ting er sikkert: hvs en skal være ute hele dagen i stavangersk sørpevær er man avhengig av 100%tørrhet. Svarene har jeg som sagt ikke da jeg ikke abonnerer på bladet lengre. Litt for mange som leser testen blindt og kjøper det som er på topp uten å lese NØYE alt. Da blir en fort skuffa.

Syns du virkelig kriteriene deres er bra for testingen? Det forbauser meg.

Skrevet

Ehe, kritisere en test som ikke tester vannTETThet, bevegelighet, om den holder varmen eller om den puster..? Vil ikke si det er en test i det hele tatt jeg, men synsing! Se på Reflex sin, den koster 399, men er utrolig bra i forhold til prisen!!

Skrevet

Nei det svaret var jo ikke til deg søte! Det var til kakemonsteret... sjekk trådingen!

Skrevet

Det var bra for no vart eg nesten sur...

Eg heiar uansett på Troll og min eigen private test seier at den er bra.

Skrevet

Hvorfor peser du meg, da resten sier det samme? At den testen ikke er helt til å stole på?

Tar en: "Takk for hjelpa, liksom...?" jeg også.

Skrevet

Jeg kommenterte ditt svar fordi du ikke referete til noe som helst av resultatene i testen, og i tillegg mente at den dressen vi var Storfornøyde med var elendig og Trakk vann ...

Jeg sa bare at VI var veldig fornøyde, og dagplejersken vår var MEGET imponert.

Beste dressen hun hadde opplevd sa hun!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...