Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hei kjære jenter! I dag har jeg hatt det så fantastisk! Var sammen med min venninne og hennes to måneder gamle baby! Vi gikk tur, og gjett hvem som ble foresprt om å trille! Hun spurte om jeg ville trille, og jeg trillet hele veien! Var så koselig! Holdt ham masse da vi kom hjem, og han ble regelrett lempet i armene mine! Skikkelig stas! Og i kveld skulle han bade; og da fikk jeg utfordringen nok en gang! Hun ville at jeg skulle bade og stelle ham! Sååå koselig vi hadde det; han elsker å bade! Gleder meg til neste besøk! Og sambo har fått full oppdatering om dagen min, hehe, og han syntes det var bra at jeg ble så engasjert av min venninne! Neste gang må sambo være med og da må han bade gutten, hehe! Det skal jeg sørge for hihihi Var litt tungt å gå rundt og bære på ham, men sååå koselig det var da! Måtte hvile meg litt innimellom på sofaen haha Sa til min kjære nå nettopp at jeg har planlagt, når den tid kommer, at jeg skal få meg en bæreslynge "nesten som en hengekøye man fester på kroppen" at ungen kan ligge oppi der mens jeg rusler rundt i heimen. Han kan ta seg av den voldsomme bæringen... hehe... ja sa han da og smilte Gleder meg veldig til det blir vår alles tur, jenter! Nå er det 1-0 til simo duo (Men vil ha en vogn stående oppe i leiligheten også, til terrassen... og ønsker meg litt quinny... men har hørt de er ustabile, men gode å trille!) Typisk at mine tråder varer og varer i det uendelige! Når jeg får tid, skal jeg skrive bok. Dette kapittelet ville i dag ha hett: Ine gleder seg til å trille!
Junigull 08 + julispire Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 åå! det er så godt å ha slike venninner som inkluderer!!! Som ikke blir så overbeskyttende, om du forstår hva jeg mener. Det er en god tillittserklæring å "få lov" til å gjøre alt med ungen! det er mega gøy å gå rundt å trille, leke at en triller sin egen. En bok er kanskje ikke så dumt!! god tanke! tror nok det ville blitt en knakende morsom selvbiografi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå