Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 jeg har grønn nyanset tykk utflod som lukter. og mange små klumper nedentil. trodde det var sopp, og prøvde canesten, men det funket ikke. hva kan det være?
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 æ rætt å slætt hata når folk bærre skriv dra tell lægen!!! vi skriv jo inn hit førr at vi tænkt kanskje nån andre hadd opplevd d samme...så klart drar vi t lægen om vi ikke får nå svar!!!bi så fuckings irritert!
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 d hær va da ikke mittt innlægg,men mått bærre få ut litt frustrajon!!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 jeg og. trodde kansje noen hadde opplevd det samme. men.. hilsen hovedinnlegget
Gjest Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Jeg fikk beskjed av legen om at dersom utfloden min ble grønnaktig, så måtte jeg sjekke ut dette. Har ikke opplevd det, men det er vissnok vanlig i graviditet- og viktig at man får behandling for det
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 jeg har vært hos legen, og han har tatt prøve av meg, men jeg har ikke fått noe svar enda, og det er over 14 dager siden. han sa heller ikke noe om hva dette kunne være. jeg har time igjenn på mandagen, så jeg får høre da.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 dytter på denne jeg... noen som vet hva dette kan være? tok det opp med legen, men han bare fniste til meg. og prøvene jeg tok viste ikke sopp eller noe annet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå