Gå til innhold

Er det unormalt å ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenne liv når en er rundt 18 uker?Og er førstegangs?

Synes så mange kjenner liv så tidlig....og jeg kjenner ikke noe liv ennå jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks. Kommer helt an på hvordan morkake og unge ligger.. Er 21+1 i dag, og er først de siste dagene jeg har kjent noe hver dag, begynte å kjenne litt først rundt 18-19 uker. Deilig å kjenne! Gled deg! Er førstegangs jeg og.

Skrevet

D er helt vanlig, jeg kjente ikke liv med førstemann før jeg var i uke 21.....Vet om flere som passerte uke 20 før de kjente helt sikre tegn på liv.

Skrevet

Helt normalt!!!

Jeg kjente det ikke før i uke 21 jeg... Helt enig: Litt stressende, men det er ingen grunn til panikk før uke 24 tror jeg!

Skrevet

Takker for svar. Blir litt stresset når mange andre førstegangs kjenner liv så tidlig.

Skrevet

Kjenner heller ikke mye liv. Små "plopp" innimellom (men om det er luft eller baby ???). Har hørt hjertelyd hos legen for en uke siden da, så vet det er noe der ...

Skrevet

kjente ikke liv med førstemann før jeg var ca 23 uker på vei jeg!! Og jeg kjente aldri MYE liv, mest gnikking og gnaging i ribbeina, i tillegg til hikking. Men han var en rolig baby i magen, og rolig de første mnd etter at han var født, så det kan jo være du har fått en rolig baby i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...