Gå til innhold

Tolkning av CB, Hjelp!!!

tryllepike * lykkespirer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går, en CB. Den fikk noen blå prikker halv veis oppover den ene siden der det skal komme en blå strek...hva kan det bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok bety at du har testet litt tidlig, og at den er svak positiv. Har du lenge igjen til ikm?

Skrevet

nei er to dager over... Fikk en liten rosa dæsj på papiret for tre dager siden, men ikm kommer ikke. Har ingen symptomer, ømme pupper men det har jeg alltid. Kommer det ofte slike prikker på CB? Har hørt at CB med kryss er litt dum til tider..

Skrevet

Kanskje du skal vente et par dager og ta en ny test? Høres nesten ut som du er gravid, og den blødningen du hadde kanskje var en festeblødning.

Uansett jeg ønsker deg lykke til, og håper du er gravid:o)

Skrevet

ojoj..nå kjente jeg at jeg ble litt ekstra spent når du skrev det!!

Takk for svar..jeg tar en ny test i morgen for på lørdag skal jeg holde utdrikkningslag for min søster. Kan jo ikke drikke da..det tørr jeg ikke, får jukse litt med alkoholfri rødvin!!! hehe!

Skrevet

Hei tryllepike!

Jeg tok en test med nesten likt ditt resultat på en torsdag. Kun en prikk der hvor den loddrette streken skal dukke opp. 2 dager senere fikk jeg 2-3 prikker, og først på tirsdagen ble den klart positiv!!! (Viste seg at jeg testet veldig, veldig tidlig. Første testen tok jeg kun 6 dager etter EL, og selv om jeg kun fikk en prikk, så slo den jo ut!)

Selv mistet jeg desverre bare timer etter positiv test, men det er en annen historie!

Lykke til me eventuelt svangerskap ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...