Gå til innhold

Hva skjer i dag da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Østlandet har det vært en strålende dag, så dere har kanskje vært ute hele dagen og nytt sola? Men nå er sola nede, det er bare kjedelige ting på boksen og allikevel er dere ikke her?

Får skrive litt jeg da. I dag har vi fått nøklene til huset. I morgen kommer det en interiørarkitekt som skal hjelpe oss å tenke litt og på mandag begynner polakkene. Håper selvfølgelig på en annen progresjon enn den MSB-2 har beskrevet, men så skal jo heller ikke vårt bygges opp fra bunnen. Trapper og annet nødvendig er der fra før... Jeg både gleder og gruer meg til månedene fremover. Det er masse som skal i orden, mange valg som skal tas, masse penger som skal ut. Men så blir det fint da! Det er i hvert fall planen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo da... i dag har jeg vært på jobb... hentet unger i barnehage og på skole... og nå har vi oppkastsjauen i huset....blææææ...

Men du Maud går jammen meg en spennende tid i møte. Med barn som snart kommer og masse arbeid med nytt hus! Det blir helt sikkert fantastisk flott alt sammen;=)

Skrevet

Har vært en strålende dag her og ja:)

Vært inne hele dagen for her og går det oppkastsyke:(

Skjønner dere har en spennende og slitsom tid forran dere, og siste delen av svangerskapet...

Masse lykke til!

Skrevet

Grattis med overtagelse og nøkler!! Gurimalla så gøy det blir, skulle ønske det var meg :) Du har vel god kontroll, men du får si ifra om du trenger hjekp til listeskriving, he he...

Skrevet

Gratulerer så mye med overtagelsen!

Kjenner du at det blir slitsomt så får du hyre med interiørarkitekten videre som prosjektleder. Ikke så kjekt å starte med ny baby hvis man er kjempesliten på forhånd :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...