Gå til innhold

Heihei, dritgrei!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter siden dritgrei nettopp var her c",)

Skrevet

hei hei reven rasker over isen

Ja oss ska hæmatt....

jeg vil hjem, og vi vil ha familie i nærheten, og jeg vil synge og jobbe og drive med mine ting, og vite at ungene vokser opp i trygge omgivelser. Jeg blir redd av at vi ikkehar noen i nærheten som er ungenes voksne, om du skjønner. På østlandet har de en hel haug av folk som hadde kommet på flekken om det skulle trenges, her har vi ikke akkurat lomma full for å si det sånn.

Men vi flytter ikke enda, vi flytter når den nye babyen har kommet ut. Jeg vil egentlig føde på rikshospitalet, men det får jeg ikke lov til, så da vil jeg føde her, jeg nekter å føde på mitt hjemsted for fødeavdelingen der er redselsfull.

Jeg vil også at dritgreigutten skal få gå ut dette året i ro og mak, ha det fint på skolen og ikke oppleve livet som stykkevis og delt, deter viktig for meg.

dritgreijenta har det nok fint uansett hvor hun er. det blir store forandringer for henne på kun kort tid til sommeren, men det får gå. det er best for alle at det blir på denne måten - litt stress, men bra å komme hjem.

Vemodig er det også, for vi har det veldig fint her, men det er mange ting som veier tyngre enn det. Jeg orker ikke å ha dårlig samvittighet mer, og det har jeg i denne byen, det har jeg ikke hjemme, og en mor uten dårlig samvittighet gjør godt for alle i familien.

så .... det var den historien. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...