Reveenka Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Det er nesten så jeg får lyst til å hyle litt mot den! c",) Aoouuuuu!
Maud Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Nei, den har jeg visst ikke sett. Får gløtte ut og lete med blikket. Aaaooouuu!
iznogood Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg var ute med de to miniene mine (2 år 8 mnd og 1 år 6 mnd) og så at den kom opp bak fjellet. Utrolig flott syn! Og vi hylte mot den i massevis :-) Heldigvis deltok hundene også i hylekoret - men naboene vet jo egentlig fra før at jeg ikke er særlig ehh... altså... konform i adferd :-D
♥Snulder Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jupp! Den er flott! Jeg får så vidt tittet litt på den innimellom oppkast-toktene til vesle tutten....
Plutseliten :) Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Nei...den har jeg ikke sett Men det er iskaldt ute.... Har vært å kjøpt 1 års gave til lillegutt...sånn Fisher Price gåbillær å gå og bil i ett..med masse lys og lyd, ratt og spaker,klosser og en dame som snakker fryktelig HØYT...og maser mere enn gps"n i bilen. Sving venstre..sving venstre,BRA! Og så Pling-pling-blink-blink-tuuuuuut ...godt at det fulgte med av/på knapp Også har vi montert ny seng ! Det skal bli såååå deilig å legge seg,nesten som prinsessen på erten med høye madrasser og overmadrasser osv. Våkner opp i morgen uten å være stiv og støl,det blir så godt. Og så har jeg vært i hallen....håndballkamp med datteren igjen Knallbra spill,scoring og seier Stolt mamma til 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå