mamman te JM og M Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 ja gjett hvem som kom på døra hen ikveld...............joda nrk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så nu må æ nok beltale lisens............................. det suger altså...........................................................................
L<3E<3 Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 har ikke fått min TV Lisens jeg.. enda dem hvet jeg har tv.. så de kommer nok på døra her å.. hehe.. men ettersom jeg ikke får nå regning kan dem ikke ta meg på det da..
Galskapens overhode Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Denhar jeg ikke sjanset p å ikke betale siden jeg flyttet ut fra hybel for maaange år siden.. tryggest..
Galskapens overhode Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Må du betale noen form for bot eller noe?
*1+1=2 små* Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 du må etterbetale tror jeg:P Kjedelig!!
mamman te JM og M Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 neida sa så uskyldig at ja æ har tv!! han lurte på om kæm som ha kjøpt den!! svarte at den fikk æ i gave av mamma å pappa! så ville han vite når æ fikk den......nu på sein sommeren sa æ...........tihi............. så spurte æ så uskyldig som æ var om dæm ikke sendte ut slikt i posten når tven ble handla??? trudde det æ sju sa æ.............................tihi :) jaja sover nu godt om natta nu da iallefall tihi
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Tihi!!! Synes jeg ser det jeg snuppa!! Med H som sitter halvveis tvikroket i sofaen og fniser!! hihi!!! Jaja, nå slipper du ihvertfall å være redd for at de skal komme å "ta deg" da snuppa!! mohaha....... :D:D
mamman te JM og M Skrevet 27. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2007 er hjemme alene da sju!! H e i trondheim å jobber ikveld!!! huff....syns det var så fælt å være hjemme alene når han kom..................................................................
Isilra Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 når alle må ha digital tv, må vi betale nrk lisensen i tillegg da? eller går den bort? Blir dyrt å ha TV
mamma til 2 små:=) Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 off ja det er noe dritt!!! kjedelige penger:=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå