Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Skulle hatt mensen på søndag. Har ikke fått den, men har spottet litt innimellom siden lørdag... Har følt i flere dager at mensen kommer, men det har ikke skjedd enda.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Så rart! Jeg har ingen svar men det høres jo litt spest ut.Har du tatt en test?
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Tok en test fra ACO på lørdag, men den skulle visst ikke tas før dagen du venter mens. Jeg tok den en dag før og på kvelden, så den var negativ. Tenkte jeg skulle vente i det lengste med å ta en ny test, har ikke lyst til å bli skuffet.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Det er egentlig smart det om kan klarer! Håper det er en liten spire da og at du får positiv test neste gang!!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Tusen takk! Det håper jeg også!! Håper alle her er heldige og blir fort gravid, og at alt går bra.
Dette skal gå bra Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Det samme skjedde med meg for en uke siden. Jeg skulle ikke hatt mensen før lørdag som var, men begynte å spotte allerede tirsdagen. Så spottet jeg i tre dager og kom aldri igang med mensen. På lørdag da den egentlig skulle komme, var jeg ferdig. Har ikke blødd etter det, og tester bare negativt!!! Jeg har aldri pleid å kunne kjenne på meg at jeg har EL, men igår og idag har jeg virkelig kjent det som om eggstokkene jobber. Ifølge min nye syklus på bare 25 dager om en regner spottingen i forrige uke som mens, stemmer dette med at jeg skal ha EL til helgen. Dermed regner jeg med at jeg ikke er gravid. Selv om jeg ikke helt klarer å legge fra meg tanken om at jeg kan være gravid, siden mange ikke har testet positivt før lenge etterpå....
Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Vanskelig å svar på, siden jeg lurer på det selv. Håper vi begge er gravide da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå