Krøllefrøken Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Babyen min på 4 uker har värt ganske snörrete noen dager, og i dag har han begynt å hoste litt.. Han har sovet nesten hele dagen. Er det farlig med hoste hos så små babyer? Han har ikke feber..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 ring HS og hør me dem, syntes 4 uker va lite til å begynne å hoste. Det trenger jo ikke være uvanlig, eller farlig, men greit å være på den sikre siden. De kan jo gi deg råd om du evt burde dra en liten tur til lege med småtten Jeg hadde en liten med tett nese som da var 8 uker, og jeg sprang til lege.. hehe, man blir vel litt vel hønemor .. har roet meg nå, gutten min er 6 mnd Men hør me de du, lykke til!
Krøllefrøken Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Takk for svar blir nok litt vel mye hönemor ja, men blir jo bekymra for de små, hjelpeölse knöttene da.. Sitter her og leser om mulige sykdommer hos spedbarn, og er nå overbevist om at han har hjernehinnebetennelse.. hehe. Skal se det an til i morgen, men hvis han ikke er bedre skal jeg ringe helsestasjonen og höre. Han har jo värt veldig slapp i dag, sovet nesten hele tiden, og ikke spist så veldig mye.. Huff, alltid noe å bekymre seg for med små barn tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå