¤MegOgMini¤ Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Har satt inn rubrikk-annonse for en stund siden. men den mailen som er satt opp der, den virker ikke Er fler som har prøvd å maile meg på den, men jeg får ikke opp noen ting. Fler har sagt mailen kommer i retur.. Hva gjør jeg? Oprette ny konto med ny adresse og samme annonser?? Eller finnes det noe enklere jeg kan gjøre?
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Er det ingen du kan kontakte der da?? Som kan ordne det.... Om ikke, legg inn ny...
*jaja* Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Først og fremst? Er mailboksen din full?? Hvorfor virker den ikke... Ellers hadde jeg opprettet en ny mailadresse, gitt beskjed til der du satt inn annonsen (kunder ringer annonserinsstedet som regel dersom det er feil tlf/feil mailadr. i en annonse) slik at de kan opplyse om den rette når kunden ringer dit. Og du kan helt sikkert endre annonsen din også om du skal ha flere innrykk.
¤MegOgMini¤ Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Nei den er ikke full. jeg skjønner ikke hva det er er ganske mange som har sett på annonsene mine, vet jo ikke om noen har gitt bud ;P Uff leit altså... Det er på rubrikk.no , så når noen gir bud, så blir den sendt mail til meg, eller det er sånn i teorien hehe... Takk for tips. da gjøe jeg det i morgen. ork å gjøre det nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå