Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Stygt å tenke sånn, men alle babyer er ikke like pene/søte... noen er nesten litt mindre pene! Kjenner du noen??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 godt svart, smellycat..... HI's er sikkert mindre pen. Tåpelig tråd.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ja, men prøver å ikke se det slik og finnre noe fint i den babyen likevel, alle babyer er jo skjønne bare fordi de er så små og uskyldige, men sånn trekk for trekk så er ikke den babyen så heldig med trekkene sine. Slikt går seg nå ofte til da, noen må bare vokse inn i ansiktene sine litt :-) Faktisk så synes jeg mine to eldste så litt rare ut de første 3-4 mnd også jeg, hehe... Skjønne ja, men de passet liksom helt sammen i ansiktene sine før de ble rundt 4 mnd da ble de helt nydelige, mini derimot synes jeg faktisk var veldig pen fra nyfødt av, ble litt overrasket da jeg først så ham, jøss, han er jo vakker jo! ;-) Og ps, utseende på babyer og barn bryr meg fint lite altså, men nå var det jo det som det ble spurt om.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 HI her;) babyen min er faktisk veldig vakker.. det sier jeg ikke bare for å si det, men tom jordmødrene bemerket seg det. Og når det kommer til å slenge dritt om andres barn... noe en over her prøver seg på, så holder jeg meg for god til det. Mitt spørsmål var ment som å høre om dere legger merke til at ikke alle babyer er like pene. At de er nydelige uansett fordi de er små, er noe helt annet!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Tror du ikke jordmødre skryter av alle foreldres babyer?
Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Jordmødre sier som sant er; At babyen din er vakker. Det sa de om min også. Og naboen sin, og hun ved siden av meg på hs sin... Så utrolig barnslig skrevet av deg...Alle babyer er vakre, og om du ikke er i stand til å se det har du nok et problem vi ikke kan hjelpe deg med...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Alle babyer er IKKE vakre. Så en senest i stad. Veldig tykk.. med dobbelthake som rakk ned til brystet nesten. Kinnene var så store at nesa ikke syntes fra siden. Og det var bare noe med den babyen som ikke var særlig pent...HI
Gjest Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Ro dere ned litt da, synes det HI spør om er helt greit jeg. Er enig i at jordmødre sier at alle babyer er vakre og at man ikke bør ta det for mye til seg sånn sett, bare se på "Jordmødrene" der sier de jo "Se så fiiiiin, kjempenydelig jo", "Hun er helt perfekt, så vakker" osv til hver mor når de gir babyene til dem :-) Men det må da være lov å spørre om andre legger merke til om ikke alle babyer er like pene sånn trekk for trekk uten at man skal bli skjelt ut av den grunn. Jeg synes alle babyer er skjønne, men ikke at alle er vakre eller pene og jeg tror neppe at jeg og HI i dette innlegget er de eneste som ser det slik...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Takk;) Der fikk du frem akkurat det jeg mente!! HI
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Da har nok jeg et problem dere ikke kan hjelpe meg med ja, for synes så langt i fra at alle babyer er vakre. At alle babyer er skjønne skapninger, ja -men alle er ikke like vakre nei. (Og jeg er ikke HI). Kjenner flere som har barn som kanskje ikke er "vakre" og heller mindre pene, men so what?? Kjente en liten jente en gang som kanskje ikke hadde vært så heldig med genene sine, men det den jenta hadde av sjarm, godt humør og glimt i øyet, er noe de fleste andre bare kunne drømme om!! Hun var rett og slett en skikkelig skjønning:))
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Selvfølgelig er ikke alle babyer like pene, men det er noe herlig med dem alle sammen. Jeg hadde forresten ei venninne som liten som var et merkelig utseende barn, det var liksom ingenting som passet sammen i ansiktet hennes og hun så veldig rar ut, idag derimot har hun blitt tusen ganger penere enn noen av oss andre jentene i barnehagen, skikkelig moviestar-vakker. Så stygge babyer kan bli nydelige voksne og selvfølgelig motsatt;)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Hvor gammel er du, HI.....17?? Jordmor sier da aldri noe annet enn at babyen er vakker? Har du hørt noe annet? Og jordmødre ser vært spebarn som et under...altså vakker...de sier hvertfall ikke noe annet. Jeg tipper du er 17...gikk rett fra barbiene dine til baby...og den "stygge" babyen du så er sikkert mye heldigere enn din baby...for den babyen har sikkert en mer moden og reflektert mamma som er opptatt av litt viktigere ting her livet.
Mamman til M&E Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 For et patetisk spørsmål!!! Hvor gammel er du? Nei, jeg kjenner INGEN babyer som er mindre pene, de er søte alle sammen på hver sin måte og takk og lov for at jeg kan "se" det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå