suseduse Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 jeg må tisse hele tida, og kommer nesten ikke noe når jeg tisser, bare litt.. har ikke vondt, svir ikke, lukter ikke ille eller noe..skjønner ikke hva det kan være??? noen som har opplevd det samme?? blir lissom litt redd for å være gravid, for sist gang tissa jeg hele tida, men det er vel mere psykisk, fordi man er redd for å blø, ikke sant? kan ikke bli gravid nå, fått beskjed om at jeg da mest sannsynlig havner i rullestol pga bekkenløsning siden jeg sliter sånn enda med det 1 år etter... går også på p-piller... uff.. veit ingen er leger her, men bare lurer om noen kan ha noen aning... takk
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Kan godt være uvi uten ta du har særlig smerter.... Jeg går ofte lenge med bare hyppig vannlating før det begynner å gjøre vondt.... MEN seff. kan du være gravid også.... du vet jo gjerne om og når du har gjort det som kreves for å bli gravid ... ;o)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 kan være blærekatar, men ikke så veldig kraftig. drikk masse sitron vann (ekte sitron) er vel ikke før fostret blir stort og presser på blæra at man må løpe på do hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå