Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hvor gamle er barna når det er slutt på barseltreff på helsestasjonen? Har en sønn på 7 mnd, og har ikke vært på barseltreff hittil fordi jeg har slitt med en sykdom som ikke har gjort meg særlig sosial. Nå derimot er jeg i veldig bra form og kunne tenkt meg å dra ut og treffe folk. Har et veldig lite nettverk og savner kontakt med andre mammaer og babyer:)
Canari Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Det er veldig forskjellig fra kommune til kommune, tror jeg. Hos oss var det to treff i regi av helsestasjonen, ved 3 og 4 mnd. På siste treff utvekslet vi tlfnr, og deretter var det opp til oss selv. Noen grupper tror jeg er "flinke" og møtes jevnlig (vi møtes en gang i uken hos hverandre, kjempetrivelig), mens det hos andre bare "koker bort i kålen".
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 hos oss var vi kun en gang på hs... bor i oslo
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Hos oss er det gruppemøte ved 2mnd, 4mnd og 9mnd
Tre små;) Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Vi møttes en gang på helsestasjonen og møtes fortsatt. Nå er vi hjemme hos hverandre siden barna er blitt litt mer mobile Noen har falt av, mens vi andre holder koken- veldig koselig.. tror det er veldig forskjellig- hs sa det var opp til oss om vi ville holde kontakten..bor i Oslo;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå