Gå til innhold

Deling av soverom til barna eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 5 år og en gutt på 21 mnd, som nå deler et soverom, men vurderer litt å bygge om rommet slik at det blir to stk, og de får hvert sitt rom!

Rommet er nå ca 4x4 meter!

Hva ville dere ha gjort?? Må likevel pusse opp rommet da!

Eller er det best å bruke det nåværende datarommet, som blir etter oppussing ca 3x4 meter! Er vegg i vegg med soverommet til barna!

Eller skal jeg la det være som det er, å la de ligge sammen (tar enkelte ganger lang tid med legging da...)??

Huff, et dilema dette ja... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på ungene og deres søvnmønstre i grunn. Våre på snart 9 og snart 3 har delt lenge og det funker fint - de har også to unger på 4 og 6 på rommet omtrent halvparten av tida. Men alle disse sover rimelig tungt og jevnt.

Ville antagelig latt dem dele om det så ut til å funke fint, men gjort oppussingen på en slik måte at dere greit kan sette opp en lettvegg der ved senere behov.

Skrevet

Tror jeg ville ønsket at de skulle ha hvert sitt rom. Det kan jo bli litt vel små rom dersom du deler barnerommet i to, så da ville jeg heller vurdert å bruke datarommet. Her i huset er det bare laptop'er, så har ikke behov for noe datarom i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...