Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er i min første pp så har ikke helt oversikt over hva som kan skje enda, derfor litt nervøs nå.

Jeg hadde EL ca 16. denne måneden og opplever nå småblødninger.. friskt blod, og ganske lite, de siste to dagene. Jeg venter evt mensen om ca to-tre dager, og pleier ofte å få litt "forvarsel" på mensen, men aldri så frisk blod som dette. Er det nornalt med småblødninger? eller kan det være MA? Jeg vet ikke engang om jeg faktisk er gravid, men tenkte jeg skulle høre om noen hadde noen erfaringer med dette. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det væe at du har startet med mensen litt tidlig og at den ikke har kommet ordentlig i gang enda?

Ellers er det jo mange årsaker til blødning: Det kan være en festeblødning. Det kan være en blødning fra et sprekt blodkar feks fordi man har hatt sex. Det kan være en tidlig SA.....

Kanskje du skal ta en g-test for å se om du kan være gravid i og med du ikke har blødd så mye.

Lykke til :o)

Skrevet

Tok test nå, og den var positiv, dog veldig svak (IKM er fortsatt ikke før om to-tre dager). Blør fortsatt litt, ser ut til å være en ganske jevn strøm. Ville testen fortsatt slått ut om jeg evt er midt i en SA? Om jeg har det nå, får jeg mensen som vanlig om to dager? Bør jeg gå til lege, eller kan jeg vente til over helgen? Huff, dette er frustrerende.. Jeg trodde det krysset skulle gjøre meg til verdens lykkeligste, nå er jeg bare usikker :/

Skrevet

Hei en test vil slå ut pos en stund etter sa, jeg har hatt 4 ma og da har jeg testet pos 4-5 uker etter jeg har mistet.

Men vettu ta det med ro, mange som har litt små blødninger i begynnelsen av graviditeten.

Hold motet oppe å tenk pos;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...