nr2-imagen:) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Frustrerende alså.... har såå lyst å være gravid!! Så yes!! Mensen kommer ikke! Men så.... bare negative tester..
JuniBbay:) Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 ha tolmodighet:) min ble først svak svak posetiv i dag, etter 6dager over:) det er ikke alle som produserer nok hcg til og at den slår ut den første uka m uteblir:) så test igjen om noen dager:) klem
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg er to dager over og ingen ikm. fikk en rar blødning for tre dager siden, litt rosa på papiret og jeg tenkte jaja nå kommer`n...men nei. Tok cb i går og bare noen prikker viste seg oppover den linjen der det skal bli en strek... så jeg venter i spenning!
nr2-imagen:) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Men jeg er7 dager over og fikk negativ test idag... Sikker på at tr rød kommer snart... da skriker og hyler jeg høgt!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Har hørt om flere som har ventet i nesten to uker før streken har poppet opp...så ha tolmodighet!!! Kanskje har du lite hcg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå