*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 ..har dere vinterhjulene til? Vil dere anbefale meg å kjøpe disse i såfall? Bor i (rett utenfor da) Bergen, så vi har jo ikke altfor mye snø å skryte av;o)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 lurer litt frem og tilbake på om jeg skal kjøpe de vet ikke om det blir mye vognbruk ute til vinteren siden tuppa har blitt så stor. Tenker jeg venter å ser hvordan svivelhjulene blir på snøføre jeg, ikke sikkert det blir noe snø heller
Truseprinsesse Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 har du hjemmeside mami? mener å ha sett snuppa di på en hjemmeside en gang. hun er jo bare sååå nydelig!!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg ville, som Mami, ventet og sett det an :-) Har dere ikke mye snø ville jeg ikke giddet..!
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 Ja, er jo litt usikker på hvor mye snø det kommer til å bli her - hvor bor du i landet da, Mami87? Kommer jo til å bruke vognen endel, siden jeg er hjemme i permisjon med Milla...kjipt å ikke komme seg ut om det skulle bli mye snø...
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 www.babynataliebergersen.piczo.com ikke oppdatert så mye i det siste da men hehe.. Tusen takk foresten!
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2007 Ja, det er vel kanskje lurt det...greit med alt en slipper å kjøpe;o) *håpe på en mild vinter*;o)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Vi bor litt utenfor oslo i fjor var det nesten ikke noe snø her nemlig, tror det var bare veier hele vinteren
Blue Lady Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Jeg har de,men har ikke prøvd de enda, men jeg bor i Tromsø, her er det en del snø om vinteren. Men ser for meg at det skal gå rimelig greit å trille med de små hjulene om jeg setter de fast og har de små hjulene nærmest meg om du skjønner
Truseprinsesse Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Er ikke den sportsdelen på bugaboo litt liten eller er det bare noe jeg tror?
LegallyBlond Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Sjekket den ut på Barnas Hus i går, og den er faktisk ikke så liten. Tror den er like lang i ryggen, om ikke lenger, enn de fleste tradisjonelle vognene som brio, simo o.l og like lang som de fleste trehjulingene som stod der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå