Gå til innhold

Dere med Bugaboo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..har dere vinterhjulene til? Vil dere anbefale meg å kjøpe disse i såfall? Bor i (rett utenfor da) Bergen, så vi har jo ikke altfor mye snø å skryte av;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer litt frem og tilbake på om jeg skal kjøpe de :) vet ikke om det blir mye vognbruk ute til vinteren siden tuppa har blitt så stor. Tenker jeg venter å ser hvordan svivelhjulene blir på snøføre jeg, ikke sikkert det blir noe snø heller :)

Skrevet

har du hjemmeside mami?

mener å ha sett snuppa di på en hjemmeside en gang. hun er jo bare sååå nydelig!!

Skrevet

Jeg ville, som Mami, ventet og sett det an :-) Har dere ikke mye snø ville jeg ikke giddet..!

Skrevet

Ja, er jo litt usikker på hvor mye snø det kommer til å bli her - hvor bor du i landet da, Mami87? Kommer jo til å bruke vognen endel, siden jeg er hjemme i permisjon med Milla...kjipt å ikke komme seg ut om det skulle bli mye snø...

Skrevet

www.babynataliebergersen.piczo.com :) ikke oppdatert så mye i det siste da men hehe.. Tusen takk foresten!

Skrevet

Ja, det er vel kanskje lurt det...greit med alt en slipper å kjøpe;o) *håpe på en mild vinter*;o)

Skrevet

Vi bor litt utenfor oslo :) i fjor var det nesten ikke noe snø her nemlig, tror det var bare veier hele vinteren :)

Skrevet

Jeg har de,men har ikke prøvd de enda, men jeg bor i Tromsø, her er det en del snø om vinteren. Men ser for meg at det skal gå rimelig greit å trille med de små hjulene om jeg setter de fast og har de små hjulene nærmest meg om du skjønner

Skrevet

Er ikke den sportsdelen på bugaboo litt liten eller er det bare noe jeg tror?

Skrevet

Sjekket den ut på Barnas Hus i går, og den er faktisk ikke så liten. Tror den er like lang i ryggen, om ikke lenger, enn de fleste tradisjonelle vognene som brio, simo o.l og like lang som de fleste trehjulingene som stod der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...