Kjærlighet <3 Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Etter at ungene var i seng 1910 i går heiv jeg med ned på senga for å puste ut....kl 23 30 vekkte mannen min meg og spurte om jeg ikke skulle legge meg ordentlig, gjorde det da og sov til i morrest 0600 når klokka ringte:-) Fikee 11 timer søvn og var deilig det..:-) MEN gikk jo glipp av jordmødrene ..... Går det i repris? Og når sendes det eventulet? Kan ikke se på internett, har ikke lyd og da blir det ikke helt det samme....
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jepp, mandag 23:20 tror jeg :-) Ser på nett-tv jeg da, men enig i at det blir litt rart uten lyd, hehe..!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 har heller ikke lyd på pc men har du noen høretelefoner til discman etc? de har jeg plugga inn bak på pc'n og har da iallefall lyd med de i ørene tror ikke det går i reprise desverre
Kjærlighet <3 Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Tuusen takk, da får jeg sette på opptak på mandags kvelden:-) (orker ikke sitte opp så lenge...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå