Katja Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Kan noen være så snill å hjelpe med med å "se" hvor skruene som hører til sengene til ungene har blitt av. Vi har pusset opp, og nå har vi bare igjen å montere opp sengene til ungene, men vi har lett høyt og lavt, og finner ikke skruene til sengene Tror de lå i hver sin blankpose, man klarer søren meg ikke å huske det heller. Kom med forslag damer, jeg lover å lete der hvor dere foreslår!
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Sitter tapet fast på senga (det pleier jeg å gjøre), eller ligger på en hylle?
Katja Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Ikke fasttapet på senga dessverre, det pleier jeg også å gjøre. Men disse kjøpte vi via Finn, og tror det var i 2 ulike poser. Hyller skal gjennomsøkes en gang til, takker for tips!
Frk. Vable Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Har dere hatt de i bilen? At de har falt ut av posen og ligger i bilen?
Katja Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 Hadde de i bilen ja, og den er gjennomsøkt 3 ganger. Men godt forslag, og jeg er superhappy for alle forslag som kommer inn. Takker og bukker!
Frk. Vable Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 På vei fra bilen og inn i huset? I lekekassen til barna? I posen fremdeles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå