Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga maisgrøt i en mnd fra han var 4, nå er han 5 og jeg tenkte jeg skulle prøve med den havregrøten med hvete og ris fra nestle... men den smaka jo grusomt, mini skar grimaser:) hehe, bare lurer dere som gir den, har dere noe oppi så den skal smake litt bedre eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, siden hun begynte, hatt fruktmos i grøten. Mos som jeg lager selv av pærer, epler, mango etc :o)

Skrevet

Den 6mnd hvetegrot med frukt er ganske god;) den spiser hun her ganske bra med. Men siden det bare er hvete, så er det litt lurt å blande i litt havregrøt. Ellers er det jo en til 4mnd, med ris, havre og hvete som også er ganske god. Hvis de ikke har den der du handler, kan det lønne seg å ta en tur på en butikk med mer utvalg (type mega, meny, ica osv)

Skrevet

hei

eg gir den havregraut med hvete og ris...(om det er det den heiter...husker ikkje)den du sa i allefall..hehe...

eg har oppi litt sånn "dessert" fersken med eple...Då et han det veldig bra..ellers har eg gitt litt mais graut.

Han er 5.5 mnd

Skrevet

Haha, klarte jo å gjemme ut hva du hadde skrevet mens jeg svarte!! Se bort ifra det jeg sa om den du ikke likte!

Litt kokt i hodet av en unge som mest bare har sutret i 2 dager:(

Skrevet

Snuppa er snart 6 mnd, og jeg gir henne hvetegrøt med frukt. Hun gaper som en liten fugleunge, og det har hun ikke gjort med de andre jeg har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...