Gjest marie-s Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 En liten oppdatering. Nå er jeg singel og tenkte jeg skulle prøve en av de datesidene som finnes på nettet, er en stund siden sist, men sist så slettet jeg profilen jeg hadde på en slik side fordi det var så mye mas fra "gifte" menn. Denne gangen tenkte jeg å være lur så jeg skrev i profilen at "gifte" menn bare kunne stikke videre, jeg er ikke intressert i slikt. Men hva tror dere skjer? Joda ikke leneg etter får jeg mail fra en som har en relativ anonym profil, men det står nå at han er singel, men det kan han fortelle meg at han ikke er. Oki, han fikk så hatten passet, men det var i grunn ikke det som var poenget med dette innlegget, for jeg ser mange av dere skriver om typene som sitter på slike datesider og det er jaggu meg ikke så uskyldige mailer de sender selv om de ikke får svar. Hadde jeg oppmuntret de tror jeg nok at 75% av de mer enn gjerne hadde stilt opp på en date, så det sidene er ikke så uskyldig som noen skal ha det til. Så er typene deres på en dateside, så sjekk det opp, DET vet jeg at jeg nå ville ha gjort, selv gidder jeg ikke slike sider mer siden det føles som det kun er opptatte menn som sitter der. For min del så hadde det vært digg med en plass der gifte typer eller typer i forhold ikke slapp inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå